21 Σεπ 2015

~ Αντίο ~

Μια λέξη πια δεν λες
παλεύεις κάθε μέρα με τις ενοχές
τίποτα δεν είναι ίδιο όπως ήταν εχθές
έχεις επιλέξει να μιλάς με σιωπές


Η σιωπή λέει πολλά
αν την ερμηνεύεις σωστά
μα αν λάθος ερμηνευτεί
λάθος συμπεράσματα θα βγούν απ την σιωπή

Μίλα μου για μια φορά
πες ξεκάθαρα τι κρίνεις μες στην καρδιά
όταν φύγεις θα είναι αργά
και η σιωπή σου θα με τυραννά

Δεν θα ξέρω τι να σκεφτώ
και απ την σιωπή σου άκρη δεν θα βρω
δεν έχει σημασία τι θα μου πεις
αν χάρηκες για την σχέση αυτή
η αν μετάνιωσες για την κάθε στιγμή

Πρέπει λίγο να σκεφτείς
έστω μια λέξη πρέπει να πεις
δεν γίνετε ο ένας να μίλα
και ο άλλος με σιωπή να απαντά

Τώρα που τελείωσαν όλα πια
μου αξίζει να ξέρω για ότι με αφορά
μην φύγεις σαν κλεφτείς και χαθείς
χωρίς μια λέξη να μου πει

Όταν παίζεις με την φωτιά
στο τέλος καίγεσαι μες στην πυρκαγιά
ένας απ τους δυο μας έχει καεί
μα πάντα ο χρόνος γιατρεύει την κάθε πληγή

Το αντίο έμοιαζε με μαχαιριά
που καρφώθηκε βαθιά μες στην καρδιά

Αντίο για πάντα,να είσαι καλά!




1 σχόλιο:

  1. Dua të falënderoj Dr Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë kur pashë një koment se si Dr Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më shumë premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Dr Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më të mirët. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Dr Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619
    Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
    1. Magjitë për të fituar llotarinë
    2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
    3. Magjitë për të ndaluar divorcin
    4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
    5. Shërimi i kancerit
    6. Magjitë e dashurisë
    7. Magjitë e pajtimit
    8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet e infertilitetit
    9. Magjitë për mbrojtjen e syrit të keq
    10. Magjitë e vdekjes
    etj.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κόκκινες Σταγόνες!